miercuri, 15 ianuarie 2014

Generatia „Beatles” !

Un articol de Gabriel Gib !

A inceput sa ploua.De azi dimineata,in loc sa ninga,ploua!

Ei si,ar intreba unii?

Ce daca ploua?

Si,ce daca ploua la voi,valcenii,ce ne pasa noua?

Poate,in alta situatie,asi considera normale aceste intrebari,dar,stind de azi dimineata in ploaie,prin orasul asta mohorit,lovindu-ma de zeci de oameni morocanosi,nervosi,apatici,fara nici o perspectiva,am inceput sa privesc altfel ploaia.

Nu"ploaia care va veni",pe care am asteptat-o,zeci de ani,cea pentru care am suferit si pe care am cintat-o,alaturi de fratele Pitis Florian,saracul,a murit,sperind ca ploaia asta,va veni in cele din urma,ci ploaia asta,absurda,ne placuta,sicitoare,poate buna pentru agricultura,dar cui ii mai pasa azi de agricultura,cind gasim de toate la super market,aduse de la capatul lumii,fara gust,e drept,dar le gasim oricind,ci,ploaia care ar trbui sa ne spele pe noi toti,de mizeriile acestui veac,mai rele si mai urit mirositoare decit am crezut,mai multe si mai absurde...

Dar nu mai zic nimic.

Ma asculta oare cineva?

Si daca nu ma asculta nimeni,mai are rost sa vorbesc? Ei ,bine,da,mai are rost sa vorbesc,chiar daca nu ma mai asculta nimeni! Dragii mei,vorbasc pentru cei ne nascuti inca,pentru cei ce-au murit de mult,pentru cei ce-au sperat,pentru cei ce-au crezut. Fac parte dintr-o generatie, (de sacrificiu) mindra de ceea ce-a facut .
Nu am nici un regret,am procedat asa cum mi-a dictat "inima" dupa legea strabuna zamolxiana si s-ar parea ca "inimile " noastre,ne-au dictat bine.

Am indragit cintecele "beatles" cu toate ca nu erau agreate de sistem,am fost in picioare,la concertele"phoenix" chiar daca asta a presupus o nota scazuta la purtare,mi-am si ne-am spus punctul de vedere,indiferent de situatie!

Credeti ca ma voi schimba acum?

Sub nici o forma! Sub ploaia aceasta,buna sau rea,suntem noi,cei nascuti liberi,cei ce hotarim destinul acestui pamint,cei ce ,nu suntem afectati,deocamdata,de sindromul acestui veac,demagogie,minciuna,coruptie,hotie,falsitate,suntem scirbiti de toate,cei care,mai speram,ca neamul acesta,va renaste,cei care mai credem in valorile romanesti,cei care,mai speram,ca aceasta ploaie,sau alta "le va potopi ,pe toate" si mai mult decit asta,luptam ca acest lucru sa se intimple!

Eu sunt un simplu om,cu bunele si relele mele,dar luati aminte la idee,pentru ca ,in final,nu suntem decit ceea ce suntem!


The Beatles


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu